Infolinia: +420 491 001 122 Pon - Pt: 7:00 - 14:30
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się

Firemní hodnoty

1.

JESTEŚMY FIRMĄ RODZINNĄ I KAŻDY Z NAS STANOWI JEJ CZĘŚĆ

Trzymamy się razem w dobrych i złych czasach. Pomagamy sobie i wspieramy, ponieważ wiemy, że razem możemy znacznie więcej, niż każdy samodzielnie.

2.

WYNIK JEST WAŻNY, ALE DROGA DO NIEGO JESZCZE WAŻNIEJSZA

To, jakie metody i sposoby stosujemy do osiągania naszych celów, jest ważniejsze niż sam wynik. Dlatego działamy i pracujemy uczciwie i rzetelnie, choćby mogło się wydawać, że cały świat działa na innych zasadach.

3.

JAKOŚĆ JEST WE WSZYSTKIM, CO ROBIMY, JEST ABSOLUTNYM PRIORYTETEM

Ponieważ wiemy, że wśród światowej konkurencji utrzymają się tylko najlepsi, to do każdego zadania podchodzimy pamiętając o tym, że chcemy być najlepszym na świecie producentem dywaników łazienkowych. Pod kątem jakości nie dopuszczamy kompromisów.

4.

MYŚLIMY POZYTYWNIE

Błąd można znaleźć we wszystkim, ale świat można ulepszyć tylko tak, że wierzymy w dobro w każdym z nas i wierzymy, że jeśli rzetelnie wykonamy swoją pracę, to będzie mieć to wpływ na lepszą przyszłość. Od 25 lat sprawdza się to u nas i ciągle się rozwijamy, choć w tym czasie inni zniknęli z rynku...

5.

DZIA‎‎ŁAMY SZANUJĄC SIĘ NAWZAJEM

Każdy z nas jest tak samo ważny i zasługuje na szacunek, jakiego oczekujemy od siebie samych. W kontaktach staramy się o wzajemne zrozumienie i stworzenie harmonii, tak abyśmy wszystko zdobywali rozumiejąc się nawzajem.

6.

JESTEŚMY UCZCIWI I LOJALNI

Ponieważ wiemy, że z uczciwością można dojść daleko, dlatego nie oszukujemy i dotrzymujemy słowa. Nie ubliżamy swojej firmie, ponieważ jesteśmy jej nieodłączną częścią i to byłoby tak, jakbyśmy ubliżali sami sobie.

7.

DBAMY O SZCZERY KOMUNIKAT ZWRTOTNY

Aby rzeczy wokół siebie można było zmieniać na lepsze, musimy zwracać się w sposób otwarty i z szacunkiem do innych, choć nie zawsze należy to do przyjemności. Tak samo trzeba umieć ten komunikat zwrotny przyjmować nie jako atak na siebie, ale jako dążenie do polepszenia procesów w firmie, i wzmocnienia naszej pozycji w otoczeniu konkurencji.

8.

UCZYMY SIĘ NA BŁĘDACH I NIE ZRZUCAMY WINY

Każdy popełnia błędy, to cecha ludzka. Ale na błędach należy się uczyć, ponieważ powtarzanie tych samych błędów szkodzi nam wszystkim i osłabia firmę względem światowej konkurencji. Zrzucanie odpowiedzialności uniemożliwia uczenie się i taki człowiek powtarzając błędy będzie osłabiać firmę jako całość.

9.

DOCENIAMY KAŻDĄ INICJATYWĘ

Każdy z nas zna swoją pracę lepiej, niż ktokolwiek z zewnątrz. Aby być silniejszym potrzebujemy pomysłów pracowników, którzy wiedzą, jak każdą pracę udoskonalić lub uprościć. Każdy pomysł jest odbierany z radością i doceniany.

10.

JESTEŚMY OSZCZĘDNI I PAMIĘTAMY O KOSZTACH

Odniesiemy sukces w perspektywie długookresowej tylko przy założeniu, że to, co robimy, wykonujemy przy możliwie najniższych kosztach. Dlatego oszczędzamy materiały, energię i każdą inwestycję rozważamy pod kątem rentowności i celowości. Tylko osiągając wystarczający zysk, możemy wypłacać wyższe wynagrodzenia i prowadzić inwestycje w lepsze warunki pracy...

Ta strona internetowa przy świadczeniu usług, personalizacji reklam i analizie ilości odwiedzin korzysta z plików cookie. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na powyższe. Dalsze informacje.